Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Да бе, в смисъл 100 градуса няма да пръсна двигателя нещо?!...маслото е на макс-а, Мотулче...
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

    ВАЗ 21079 1990 г.

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
      Да бе, в смисъл 100 градуса няма да пръсна двигателя нещо?!...маслото е на макс-а, Мотулче...
      Естествено че не,тва да не е ФВ като види 100 градуса и да си повдига главата.............тва е италианкси мотор а те всичките са конструирани да работят на високи температури заради жегите в южна Италия............
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
        1. Липсващи ламели на водния радиатор - основно - точно зад вентилатора.
        2. Работеща 2-ра степен на вентилатора, но не и първа.
        3. Мръсотия между воден и климатичен радиатор
        1. Как искаш да охлажда ефективно като липсват ламели.
        2. За това няма как да си сигурен. И аз си мислех , че включва само 2ра степен защото ми се струваше силен шума, но се оказа че и 1ва и 2ра работят - пробвах ги с FiatEcuScan.
        3. Ако беше това нямаше да ти работи климатика защото компресора щеше да включва и изключва постоянно.

        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Вие на колко градуса искате да ви работят колите при 40 градуса навън,при тези жеги е напълно нормално да стига ТС-а до 100 гр.Иначе ако имате проблем в перките си ги оправете.............
        Моята при 40 и при минус 20 си стои на 92-95. Гледано на компютър, по уреди и с външен термометър. И при това 2та цилиндъра в повече от T.S. генерират повече топлина а радиатора е същият като на 2.0 Т.S.

        И аз съм на мнение че от 100 градуса няма да им стане нищо на 'талянските мАтори , но все пак е хубаво колите да имат не запушени радиатори със здрави ламели, антифриза и термостата да са сменяни някога...
        ...

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
          1. Как искаш да охлажда ефективно като липсват ламели.
          2. За това няма как да си сигурен. И аз си мислех , че включва само 2ра степен защото ми се струваше силен шума, но се оказа че и 1ва и 2ра работят - пробвах ги с FiatEcuScan.
          3. Ако беше това нямаше да ти работи климатика защото компресора щеше да включва и изключва постоянно.


          Моята при 40 и при минус 20 си стои на 92-95. Гледано на компютър, по уреди и с външен термометър. И при това 2та цилиндъра в повече от T.S. генерират повече топлина а радиатора е същият като на 2.0 Т.S.

          И аз съм на мнение че от 100 градуса няма да им стане нищо на 'талянските мАтори , но все пак е хубаво колите да имат не запушени радиатори със здрави ламели, антифриза и термостата да са сменяни някога...
          И викаш и на компа и на термометъра и на уреда,навсякъде еднаква температура-сори пич ама е невъзможно щом седи на 95 гр. та тя не пуска перка никога таз кола бре,щом не стига 97 градуса.........................


          П.С.Ей научете един път завинаги,италианките греят повечеко,обясних вече защо,стига сте се вталясвали-олеле колата ми загря да 100 гр.,явно не сте карали достатъчно италианки за да им знаете табиетите.Повечето пускат перките на първа степен на 97 гр.,дори и ЖТД-а
          Last edited by Mury; d.m.y г., 07:28.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
            Мъри, колкото и да съм съгласен с тебе, това за магистрала хич не е нормално. Днес се надявам да открием причината. Ще пиша после
            ----------------------
            156 SW 1.8TS 07.2001
            Fiat Tipo 1.4Mi
            ----------------------

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              П.С.Ей научете един път завинаги,италианките греят повечеко,обясних вече защо,стига сте се вталясвали-олеле колата ми загря да 100 гр.,явно не сте карали достатъчно италианки за да им знаете табиетите.Повечето пускат перките на първа степен на 97 гр.,дори и ЖТД-а
              Изключително компетентно мнение на голям познавач
              Във възторг съм.


              Това е ненормална температура. Като гледам снимките си е над 100 градуса отвсякъде.
              Аз имам същия проблем и ще ходя да се опитвам да го лекуват.
              И се чудя на глупостите, които пишеш.
              Как моята кола 5 години при яки жеги и ръчкане спеше на 90 гр., а тази година минах чертата след 100 гр. /извънградско/
              Преди е работела не като италианка ли?
              Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 10:03.
              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
              К.М.

              Comment


              • #97
                На стария реостат ми беше изчезнало зеленото покритие и за това не пускаше 1 степен. Сега със сменен реостат ми вдига максимум на 95 градуса и връща. Дори сега държи на 91-2 градуса, като я карах снощи. Май има ефект от тая първа степен...
                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                ВАЗ 21079 1990 г.

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                  На стария реостат ми беше изчезнало зеленото покритие и за това не пускаше 1 степен. Сега със сменен реостат ми вдига максимум на 95 градуса и връща. Дори сега държи на 91-2 градуса, като я карах снощи. Май има ефект от тая първа степен...
                  Тя затова я има тази първа степен.
                  Моите коли в жегата държат 92гр. без климатроник, с климатроник моята пада още, че съм с два вентилатора.
                  Това, че италианките греят повече - може, ама женските (макар, че са труп в леглото). Не и колите, ако са в ред!!!

                  ---------- Post added at 12:25 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

                  Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                  Мъри, колкото и да съм съгласен с тебе, това за магистрала хич не е нормално. Днес се надявам да открием причината. Ще пиша после
                  Батко, до неделя съм в Приморско. Разходи се да ти намеря проблема
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #99
                    моЙта изобщо не ще да стопли...лол.....
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Тя затова я има тази първа степен...
                      Да де, то е ясно` ама не ми е ясно къде е логиката, като така или иначе включва втора степен и каквото трябва да охлажда си охлажда. Защо е необходима първа степен, просто ми е интересно, ако може някой да ми обясни логиката на първа степен, за това колата да не вдига 100 градуса, при положение, че втора се включва на 95 градуса и тя отговаря така или иначе, за това колата да стои между 90-95 градуса. Сори, на някой може да му се стори тъп въпроса, но ме интересува какво се случва. Както и никога не мога да си обясня, защо на климатик колата пече повече, като вентилатора е винаги включен на втора степен и духа яко и въпреки това пече...
                      Благодаря на обяснилия...
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment




                      • И така, ето това изкочи от греещата италянка.
                        Сега с новия радиатор за около 5 км. градско (варненско) на клима стрелката си беше забита по средата преди 90. Такоа чудо досега не е имало. Дано и магистрално да са наред нещата, но това ще се разбере другата седмица.

                        Благодарности на колегата от форума който свърши тая работа

                        ---------- Post added at 13:31 ---------- Previous post was at 13:28 ----------

                        ---------- Post added at 13:45 ---------- Previous post was at 13:44 ----------

                        Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                        Както и никога не мога да си обясня, защо на климатик колата пече повече, като вентилатора е винаги включен на втора степен и духа яко и въпреки това пече...
                        Благодаря на обяснилия...
                        Колега обърни внимание, че водния е между климатичния и перката. А сега познай цялата жега от купето като изкочи на климатичния радиатор, перката я дръпне и от къде минава и какво загрява. Като е напечена хубаво колата пусни климата и пипни после радиатора му за да ти се изясни.
                        А и да знаеш че 2-ра скорост не включва на 95, а на около 102 градуса.
                        Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 15:28.
                        ----------------------
                        156 SW 1.8TS 07.2001
                        Fiat Tipo 1.4Mi
                        ----------------------

                        Comment


                        • Първата степен е да не се стига до втората (която е един вид аварийната да кажем) и да държи двигателя в един температурен режим, който е нормален за него.
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • Както и очаквах при мен проблема с температурата се разреши с "нови" уреди благодарение на колега от форума. Отново има леко отклонение спрямо показанията на стрелката и тези на Еку-то, но са в границите на разумното. Онези стойности клонящи към ужасяващите 130 градуса вече са в миналото. (Дано там и да си останат )
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от paunofff Покажи съобщение
                              Както и очаквах при мен проблема с температурата се разреши с "нови" уреди благодарение на колега от форума. Отново има леко отклонение спрямо показанията на стрелката и тези на Еку-то, но са в границите на разумното. Онези стойности клонящи към ужасяващите 130 градуса вече са в миналото. (Дано там и да си останат )
                              Еее, днес само хубави новини в тая тема. След толкова дни размисли и страсти нещата взеха да си идват на мястото.
                              ----------------------
                              156 SW 1.8TS 07.2001
                              Fiat Tipo 1.4Mi
                              ----------------------

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                                Мъри, колкото и да съм съгласен с тебе, това за магистрала хич не е нормално. Днес се надявам да открием причината. Ще пиша после
                                Това са не повече от 105 градуса на компа обаче,инче видях че си открил проблема................

                                ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:38 ----------

                                Първоначално публикувано от paunofff Покажи съобщение
                                Както и очаквах при мен проблема с температурата се разреши с "нови" уреди благодарение на колега от форума. Отново има леко отклонение спрямо показанията на стрелката и тези на Еку-то, но са в границите на разумното. Онези стойности клонящи към ужасяващите 130 градуса вече са в миналото. (Дано там и да си останат )
                                Аз като говоря не приказвам

                                ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:38 ----------

                                Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                                Изключително компетентно мнение на голям познавач
                                Във възторг съм.


                                Това е ненормална температура. Като гледам снимките си е над 100 градуса отвсякъде.
                                Аз имам същия проблем и ще ходя да се опитвам да го лекуват.
                                И се чудя на глупостите, които пишеш.
                                Как моята кола 5 години при яки жеги и ръчкане спеше на 90 гр., а тази година минах чертата след 100 гр. /извънградско/
                                Преди е работела не като италианка ли?
                                Нужно ли е да ви вадя информация да четете............почти всички модерни автомибили,разбирай след 2000 г. са направени по един и същи начин, а именно температурата варира м/у 80 и 100 гр. а на уреда седи 90,това е направено само и единствено да не се шашкат потребителите Сега разбра ли,че дори и да ти седи на 90 уреда,не значи че колата не е 100 гр.,ма ти си умен,обясни си го сам....................
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X