Да бе, в смисъл 100 градуса няма да пръсна двигателя нещо?!...маслото е на макс-а, Мотулче...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщениеДа бе, в смисъл 100 градуса няма да пръсна двигателя нещо?!...маслото е на макс-а, Мотулче...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение1. Липсващи ламели на водния радиатор - основно - точно зад вентилатора.
2. Работеща 2-ра степен на вентилатора, но не и първа.
3. Мръсотия между воден и климатичен радиатор
2. За това няма как да си сигурен. И аз си мислех , че включва само 2ра степен защото ми се струваше силен шума, но се оказа че и 1ва и 2ра работят - пробвах ги с FiatEcuScan.
3. Ако беше това нямаше да ти работи климатика защото компресора щеше да включва и изключва постоянно.
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеВие на колко градуса искате да ви работят колите при 40 градуса навън,при тези жеги е напълно нормално да стига ТС-а до 100 гр.Иначе ако имате проблем в перките си ги оправете.............
И аз съм на мнение че от 100 градуса няма да им стане нищо на 'талянските мАтори , но все пак е хубаво колите да имат не запушени радиатори със здрави ламели, антифриза и термостата да са сменяни някога......
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение1. Как искаш да охлажда ефективно като липсват ламели.
2. За това няма как да си сигурен. И аз си мислех , че включва само 2ра степен защото ми се струваше силен шума, но се оказа че и 1ва и 2ра работят - пробвах ги с FiatEcuScan.
3. Ако беше това нямаше да ти работи климатика защото компресора щеше да включва и изключва постоянно.
Моята при 40 и при минус 20 си стои на 92-95. Гледано на компютър, по уреди и с външен термометър. И при това 2та цилиндъра в повече от T.S. генерират повече топлина а радиатора е същият като на 2.0 Т.S.
И аз съм на мнение че от 100 градуса няма да им стане нищо на 'талянските мАтори , но все пак е хубаво колите да имат не запушени радиатори със здрави ламели, антифриза и термостата да са сменяни някога...щом седи на 95 гр. та тя не пуска перка никога таз кола бре,щом не стига 97 градуса.........................
П.С.Ей научете един път завинаги,италианките греят повечеко,обясних вече защо,стига сте се вталясвали-олеле колата ми загря да 100 гр.,явно не сте карали достатъчно италианки за да им знаете табиетите.Повечето пускат перките на първа степен на 97 гр.,дори и ЖТД-аLast edited by Mury; d.m.y г., 07:28.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеП.С.Ей научете един път завинаги,италианките греят повечеко,обясних вече защо,стига сте се вталясвали-олеле колата ми загря да 100 гр.,явно не сте карали достатъчно италианки за да им знаете табиетите.Повечето пускат перките на първа степен на 97 гр.,дори и ЖТД-а
Във възторг съм.
Това е ненормална температура. Като гледам снимките си е над 100 градуса отвсякъде.
Аз имам същия проблем и ще ходя да се опитвам да го лекуват.
И се чудя на глупостите, които пишеш.
Как моята кола 5 години при яки жеги и ръчкане спеше на 90 гр., а тази година минах чертата след 100 гр. /извънградско/
Преди е работела не като италианка ли?Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 10:03."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
На стария реостат ми беше изчезнало зеленото покритие и за това не пускаше 1 степен. Сега със сменен реостат ми вдига максимум на 95 градуса и връща. Дори сега държи на 91-2 градуса, като я карах снощи. Май има ефект от тая първа степен...ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщениеНа стария реостат ми беше изчезнало зеленото покритие и за това не пускаше 1 степен. Сега със сменен реостат ми вдига максимум на 95 градуса и връща. Дори сега държи на 91-2 градуса, като я карах снощи. Май има ефект от тая първа степен...
Моите коли в жегата държат 92гр. без климатроник, с климатроник моята пада още, че съм с два вентилатора.
Това, че италианките греят повече - може, ама женските (макар, че са труп в леглото). Не и колите, ако са в ред!!!
---------- Post added at 12:25 ---------- Previous post was at 12:24 ----------
Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщениеМъри, колкото и да съм съгласен с тебе, това за магистрала хич не е нормално. Днес се надявам да открием причината. Ще пиша послеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
моЙта изобщо не ще да стопли...лол.....156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеТя затова я има тази първа степен...
Благодаря на обяснилия...ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
И така, ето това изкочи от греещата италянка.
Сега с новия радиатор за около 5 км. градско (варненско) на клима стрелката си беше забита по средата преди 90. Такоа чудо досега не е имало. Дано и магистрално да са наред нещата, но това ще се разбере другата седмица.
Благодарности на колегата от форума който свърши тая работа
---------- Post added at 13:31 ---------- Previous post was at 13:28 ----------
---------- Post added at 13:45 ---------- Previous post was at 13:44 ----------
Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщениеКакто и никога не мога да си обясня, защо на климатик колата пече повече, като вентилатора е винаги включен на втора степен и духа яко и въпреки това пече...
Благодаря на обяснилия...
А и да знаеш че 2-ра скорост не включва на 95, а на около 102 градуса.Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 15:28.----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
Както и очаквах при мен проблема с температурата се разреши с "нови" уреди благодарение на колега от форума. Отново има леко отклонение спрямо показанията на стрелката и тези на Еку-то, но са в границите на разумното. Онези стойности клонящи към ужасяващите 130 градуса вече са в миналото. (Дано там и да си останат)
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от paunofff Покажи съобщениеКакто и очаквах при мен проблема с температурата се разреши с "нови" уреди благодарение на колега от форума. Отново има леко отклонение спрямо показанията на стрелката и тези на Еку-то, но са в границите на разумното. Онези стойности клонящи към ужасяващите 130 градуса вече са в миналото. (Дано там и да си останат)
----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщениеМъри, колкото и да съм съгласен с тебе, това за магистрала хич не е нормално. Днес се надявам да открием причината. Ще пиша после
---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:38 ----------
Първоначално публикувано от paunofff Покажи съобщениеКакто и очаквах при мен проблема с температурата се разреши с "нови" уреди благодарение на колега от форума. Отново има леко отклонение спрямо показанията на стрелката и тези на Еку-то, но са в границите на разумното. Онези стойности клонящи към ужасяващите 130 градуса вече са в миналото. (Дано там и да си останат)
---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:38 ----------
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеИзключително компетентно мнение на голям познавач
Във възторг съм.
Това е ненормална температура. Като гледам снимките си е над 100 градуса отвсякъде.
Аз имам същия проблем и ще ходя да се опитвам да го лекуват.
И се чудя на глупостите, които пишеш.
Как моята кола 5 години при яки жеги и ръчкане спеше на 90 гр., а тази година минах чертата след 100 гр. /извънградско/
Преди е работела не като италианка ли?Сега разбра ли,че дори и да ти седи на 90 уреда,не значи че колата не е 100 гр.,ма ти си умен,обясни си го сам....................
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment